Umpleţi vidul! > Argumente contra originii antice a Evangheliilor


ARGUMENTE CONTRA ORIGINII ANTICE A EVANGHELIILOR

Oricum, să nu fim nepoliticoşi. Noi am adus atâtea argumente de-ale noastre, încât am uitat argumentele puternice ale academicienilor contra originii vechi a Evangheliilor. Ele sunt în număr de trei:

(1) Evangheliile relatează izgonirea vânzătorilor din Templu. “Dar nu a fost comerţ în acel templu”. Cum ştiu lucrul acesta doctorii în ateism, nu se spune. Însă noi vom cita din Talmud, care cu sigu­ranţă constituie o referinţă acceptată în materie de probleme evreeşti şi o autoritate mai înaltă în acest domeniu decât oponenţii mei. În tratatul “Sabat”, pagina 15, se spune că, cu 40 de ani înainte de distrugerea templului, ceea ce înseamnă exact în timpul vieţii lui Isus, existau prăvălii în interiorul său.

(2) “Biblia scrie despre o turmă de 2000 de porci în regiunea Gadarenilor din Palestina, însă creşterea porcilor era interzisă evreilor în vremea Vechiului Testament. Aşa dar nu puteau exista turme de porci în Palestina”.

Ce părere ai tu, cititorule drag, despre logica con­cluziei acestui argument? Fii respectuos! Vorbesc academicieni. Nu poate exista criminalitate în ţara noastră pentru că legea o interzice. Nu poate fi nici o ceartă între comuniştii chinezi, ruşi şi iugoslavi, din cauză că internaţionalismul proletar o interzice. Oare acest fel de gândire ţine?

Afară de aceasta, Academia de Ştiinţe din Mos­cova trebuie să aibă o secţie geografică, care să ştie că Gadara se află în Perea, la răsăritul Iordanului, o regiune care propriu-zis nu aparţinea Palestinei şi care nu era populată numai de evrei.

(3) Autorii Evangheliilor nu puteau fi evrei, deoarece ei nu menţionează animale care trăiau în Pa­lestina în vremea aceea, cum ar fi pisici sălbatice, şacali şi pantere.

Încă un argument foarte convingător!

Cu aceeaşi logică eu aş putea afirma că “Manualul ateului” nu a fost scris în Uniunea Sovietică, fiindcă nu se menţionează păduchii, ploşniţele şi şoarecii, însă eu ştiu cât de mult au suferit creştinii din cauza acestora în închisori, în primii ani ai teroarei.

Am fost drept faţă de adversarii mei. Am luat în consideraţie şi argumentele lor referitoare la Evenghelii, nu numai ale mele. Acum este rândul citi­torului să judece valoarea lor comparativă.



Persoane interesate